23 вересня вчителі хімії, біології,
екології та природознавства отримали
посвідчення щодо проходження курсової перепідготовки на базі КЗ «Вінницька
академія неперервної освіти».
Слухачі курсів підготували та захистили два
групових проектів :« Критичне мислення як засіб формування пізнавальних та
творчих здібностей учнів на уроках https://drive.google.com/open?id=1lehW2r3kZysRsply1tE_fuOE_Dphun8wпредметів природничого циклу» і «Інформаційно-комунікативні
технології як засіб формування предметних компететностей». Кожна підгрупа презентувала
свою роботу. Під час захисту слухачі курсів звернули увагу щодо впровадження,
застосування даних технологій на уроках біології, хімії та природознавства. Захист
групових проектів пройшов на належному рівні, слухачі курсів була активними
учасниками даного процесу.
Під час проходження курсової
перепідготовки слухачам курсів на базі КЗ «ЗШ І-ІІІ ст. № 9 ВМР» була
організована та проведена педагогічна практика. Вчителі відвідали уроки з
біології у 7 класі « Кільчасті черви: різноманітність,
роль у природі та значення ужитті людини» (вчитель біології Баглай Т.М.) і у 10
класі з хімії «Класифікація вуглеводнів. Алкани. Структурна ізомерія, систематична
ізомерія» ( вчитель хімії Сологуб І.М.). Слухачі ознайомились з документацією вчителя хімії та
біології. Баглай Т.М. і Сологуб І. М. презентувала колегам свої доробки.
Під час практики відбулася зустріч
слухачів курсів з директором школи Капустою В.Д. та заступником з навчально-виховної
роботи Кавка Г.Б., які презентував систему роботи закладу. Хочемо
сказати слова вдячності адміністрації
школи, вчителям за проведену педагогічну практику для слухачів курсів вчителів хімії,
біології, екології та природознавства.
Слухачі курсів також були активними
учасниками освітнього процесу, ефективно
попрацювали під час проведення практичного заняття «Моделювання сучасного
навчального заняття».
Матеріали щодо курсової перепідготовки можна подивитися тут:https://drive.google.com/open?id=1lehW2r3kZysRsply1tE_fuOE_Dphun8w
Немає коментарів:
Дописати коментар