Розв’язування хімічних задач належить до
провідних методів навчання хімії. Важливість
хімічних задач як засобу навчання пояснюється тим, що їх використання
надає можливість реалізувати дидактичні принципи самостійності й активності,
досягти міцності засвоєння знань та
умінь . Уміння розв’язувати та складати хімічні задачі й опанувати методикою формування цих умінь в
учнів є важливим показником професійно-педагогічної діяльності вчителя.
В системі роботи вчителя хімія з обдарованою молоддю важливе місце займає хімічна
олімпіада. Олімпіадні завдання це задачі
підвищенної складності, які вимагають від учнів додаткових знань.
10
січня 2020 року в академії відбулося
засідання Школи інтерактивного навчання
для вчителів хімії. Тема
засідання «Методика складання та розв’язування задач підвищеної складності». Зі слухачами курсів працювали Степанова Л.В.,
завідувачка лабораторії викладання
хімії і Рєзнік О.Т., учитель
хімії Подільського науково-технічного
ліцею для обдарованої молоді, член журу ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії та
Всеукраїнського турніру юних хіміків.
Засідання
Школи інтерактивного навчання пройшло на належному рівні, усі учасники були активними.
Фотографії
можна подивитися тут : https://drive.google.com/open?id=1jSPrShwNDjch_VMVaWz6xyXwfz419wNT
Немає коментарів:
Дописати коментар