понеділок, 13 січня 2020 р.

Школа інтерактивного навчання


Розв’язування хімічних задач належить до провідних методів навчання хімії. Важливість  хімічних задач як засобу навчання пояснюється тим, що їх використання надає можливість реалізувати дидактичні принципи самостійності й активності, досягти міцності засвоєння знань  та умінь . Уміння розв’язувати та складати хімічні задачі  й опанувати методикою формування цих умінь в учнів є важливим показником професійно-педагогічної діяльності вчителя.
В системі роботи вчителя хімія  з обдарованою молоддю важливе місце займає хімічна  олімпіада. Олімпіадні завдання це задачі підвищенної складності, які вимагають від учнів додаткових знань.
             10 січня 2020 року  в академії відбулося засідання Школи інтерактивного навчання  для вчителів хімії.  Тема засідання «Методика складання та розв’язування задач підвищеної складності».  Зі слухачами курсів працювали Степанова Л.В., завідувачка лабораторії викладання  хімії  і Рєзнік О.Т., учитель хімії  Подільського науково-технічного ліцею для обдарованої молоді, член журу ІV етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з хімії та Всеукраїнського турніру юних хіміків.
Засідання Школи інтерактивного навчання пройшло на належному рівні, усі учасники  були активними.



Фотографії можна подивитися тут :https://drive.google.com/open?id=1jSPrShwNDjch_VMVaWz6xyXwfz419wNT

Немає коментарів:

Дописати коментар