пʼятниця, 1 квітня 2022 р.

Оцінювання

 

Онлайн – курс " Оцінювання без знецінювання"

Даний курс було розроблено проектом “Навчаємось разом” + проєкт ЄС спільно зі студією онлайн-освіти EdEra за фінансової підтримки Європейського Союзу й Міністерства закордонних справ Фінляндії та підтримки Міністерства освіти і науки України.

Він буде  корисним не тільки для вчителів початкової школи, а для учителів базової школи. Даний курс допоможе вчителям зрозуміти , що оцінювання – це не лише інструмент для оцінювання навчальних досягнень учнів, але й засіб навчання для вчителя.

За даними посиланнями можна ознайомитися з деякими  питаннями, які було розглянуто під час даного онлайн- курсу. Промовідео до курсу " Оцінювання без знецінювання"  можна ознайомитися за даним посиланням : (https://www.youtube.com/watch?v=eLrK4YkcSCo).

1.  Оцінювання: цінності та принципи . У цьому відео будуть розглянуто  запитання, які має ставити собі кожен вчитель та вчителька у процесі оцінювання. Що, для чого, коли і як ми оцінюємо?

(https://www.youtube.com/watch?v=-HT5VGkcpng)

2.    Функції та форми оцінювання. У цьому відео розглядаються  функції та форми оцінювання в контексті реформ НУШ. (https://www.youtube.com/watch?v=SMi1y0zU-fA)

3.    Оцінювання дітей з особливими освітніми потребами. У цьому відео розглядається  запитання, які має ставити собі кожен вчитель та вчителька у процесі оцінювання дітей з особливими освітніми потребами. (https://www.youtube.com/watch?v=RX_AYkYt99A)

4.    Практика оцінювання у фінських школах. У цьому йдеться мова  про досвід і практику оцінювання у Фінляндії від фінських експертів. (https://www.youtube.com/watch?v=9sQU-UU0Yk0)

5.    Культура оцінювання. У цьому відео ви дізнаєтеся, що таке культура оцінювання, як вона працює у Фінляндії та що потрібно, аби сформувати її в Україні. (https://www.youtube.com/watch?v=ARX2APTzM8Q)

6.    Формувальне оцінювання – оцінювання під час навчання.  У цьому відео ви дізнаєтеся, що таке формувальне оцінювання, які в нього особливості та як упровадити його на практиці. (https://www.youtube.com/watch?v=9p8jImuoEso).

7.    Оцінювання як діалог. У цьому відео розглядається  специфіка формувального оцінювання як діалогу. Основа формувального оцінювання — це зворотний зв’язок. Саме він забезпечує взаємодію учнів та вчителів між собою. А значить: основним інструментом для нас буде діалог.  (https://www.youtube.com/watch?v=9cE4gvnPjjY).

8.    Підсумкове оцінювання та узагальнення результатів. Це відео присвячене підсумковому оцінюванню. Ви дізнаєтеся, в чому воно полягає та як відбувається у Фінляндії та Новій українській школі. (https://www.youtube.com/watch?v=FLRbKhvVPio).

9.    Самооцінювання та взаємооцінювання. У цьому відео представлено  специфіку двох процесів — самооцінювання та взаємооцінювання учнів під час навчання. Техніка проведення оцінювання. (https://www.youtube.com/watch?v=G1xdjFXOiRo).

10.Як оцінювати компетентності учнів на інтегрованих навчальних заняттях? Це відео про  інтегроване навчання та які компетентності воно формує і як оцінювати учнів на таких заняттях. (https://www.youtube.com/watch?v=f0EOhxqte0E)

11.Навіщо обговорювати навчальний поступ учнів У цьому відео ви дізнаєтеся, що таке навчальний поступ учнів, як і навіщо його обговорювати з батьками та особами, що їх замінюють. (https://www.youtube.com/watch?v=MO_drLzYzJ8)

12. Як працювати зі свідоцтвом досягнень учня?  ( початкова школа) .(https://www.youtube.com/watch?v=au2gpC8sdv0)

13. Оцінювання роботи у групах. Практичний досвід (інтерв’ю, початкова школа) . (https://www.youtube.com/watch?v=eEYQwUYvzJ0)

14.  Оцінювання наскрізних умінь учнів. Практичний досвід (інтерв’ю, початкова школа).(https://www.youtube.com/watch?v=fbrq-VE1UxE)

15.    Оцінювання під час дистанційного навчання. Практичний досвід (інтерв’ю ,початкова школа).

(https://www.youtube.com/watch?v=8yJhYrXOfJc)

16.  Взаємодія з батьками під час оцінювання. Практичний досвід (інтерв’ю, початкова школа).

(https://www.youtube.com/watch?v=jpaYZP5H5mA)

Немає коментарів:

Дописати коментар