Вчителю на замітку
Із
стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних
технологій і мас-медія в сучасному світі
виникає необхідність у ціле направленій підготовці учнів до вмілого і
безпечного користування ними. Це спонукає до запровадження під час навчання
хімії у школі такого напряму як хімічна медіяграмотність.
Проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» допомагає вчителям інтегрувати
елементи медіаграмотності на уроках.
За
даним посиланням представлено лист, у
якому є добірка вправ, які розвивають навички
інфомедійної грамотності, набір для класної та позакласної роботи «Як аналізувати
медіа критично» та універсальні роздаткові матеріали.
Експерти проекту створили рекомендації, як можна викладати за матеріалами в умовах онлайн-навчання, де зібрані вправи, що передбачають використання онлайн-інструментів, перелік програм та застосунків, які зроблять ваші уроки цікавішими та сучаснішими.
https://drive.google.com/file/d/1dG7Q4dXp6pUrsRQYGDX-SD8R31c2O98B/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар