пʼятниця, 9 вересня 2022 р.

Інфо-медійна грамотність

 

Вчителю на замітку

                Із стрімким розвитком  інформаційно-комунікаційних  технологій і мас-медія в сучасному світі виникає необхідність у ціле направленій підготовці учнів до вмілого і безпечного користування ними. Це спонукає до запровадження під час навчання хімії у школі такого  напряму  як хімічна медіяграмотність.

Проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» допомагає вчителям інтегрувати елементи медіаграмотності  на уроках.

         За даним посиланням  представлено лист, у якому  є добірка вправ, які розвивають навички інфомедійної грамотності, набір для класної та позакласної роботи «Як аналізувати медіа критично» та універсальні роздаткові матеріали.

Експерти проекту створили рекомендації, як можна викладати за матеріалами в умовах онлайн-навчання, де зібрані вправи, що передбачають використання онлайн-інструментів, перелік програм та застосунків, які зроблять ваші уроки цікавішими та сучаснішими.

 https://drive.google.com/file/d/1dG7Q4dXp6pUrsRQYGDX-SD8R31c2O98B/view?usp=sharing



Немає коментарів:

Дописати коментар