У зв’язку з тимчасовим призупинення освітнього процесу в
закладах загальної
середньої
освіти, з метою виконання навчальної програми з хімії, лабораторія викладання хімії рекомендує
вчителям хімії :
1.
Самостійно
внести зміни до календарно-тематичного планування предмета "Хімія" на
II семестр цього навчального року:
-
скоротити
час на опрацювання окремих тем;
-
об'єднати
навчальні теми з урахуванням вікових,
психолого- фізіологічних особливостей учнів;
2.
Організувати
самостійне навчання учнів :
-
спланувати
дистанційне навчання учнів відповідно до календарно-тематичного планування з
хімії;
-
розробити
навчально-тематичний план (завдання) самостійної роботи учнів в умовах
проведення дистанційного навчання з
хімії для кожного класу;
-
використання
технологій активного навчання, зокрема проєктної діяльності;
-
з
метою врахування індивідуальних особливостей учнів, рівня їх підготовки з предмету хімія підготувати для самостійного
опрацювання учнями диференційованих завдань, вправ, які спрямовані на вивчення,
повторення та закріплення навчального процесу
і розмістити їх на веб-ресурсі закладу освіти або власному веб-ресурсі;
-
для
отримання зворотного зв’язку (перевірка та оцінювання самостійно виконаних
учнями завдань) , надання індивідуальних консультацій учням можна організувати через Skype, Viber , Messenger,власні
блоги тощо;
-
запропонувати
учням ментальні карти, таблиці, схеми, які передбачають засвоєння матеріалу блоками;
-
застосовувати
сучасні інформаційно –комунікаційні технології дистанційного навчання :
ü різні освітні веб-ресурси та онлайн-платформи,
ü віртуальні класні кімнати;
ü мультимедійні матеріали,
ü навчальні відеофільми,
ü відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів тощо;
ü інтерактивні
вправи;
ü «віртуальні дошки»
та інше.
Пропонуємо сайти, які допоможуть
вчителям у підготовці до дистанційного навчання учнів :
-
https//osvitoria.media/,
-
https//metod-bank.com.ua/,
-
https//naurok.com.ua/,
-
https//virtualschool.org.ua,
-
https//www.classtime.com.uk/ тощо.
Пропонує зразок орієнтованого навчально-тематичного завдання для учнів для
самостійного опрацювання:
Клас
|
Тема для самостійного вивчення
|
Джерела інформації
( підручник, посібники, Інтернет-ресурси та ін.)
|
Завдання для самостійної роботи (прочитати параграф, виконати завдання , вправи після
параграфу, створити ментальну карту, опорний конспект, повідомлення,
презентацію тощо)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар