вівторок, 24 березня 2020 р.

Дистанційне навчання


Сьогодні більшість учителів стикнулися з проблемою щодо використання технологій дистанційного навчання  у своїй роботі. З таким  викликом  ми зустрічаємось вперше, звідси і маса запитань, на які не завжди можемо знайти відповідь.
Хочу запропонувати Вам, колеги, поради  від Володимира Тарабана, завідувача ММК Очаківської міської ради, щодо  організації навчання учнів  на відстані:  
·         мати чіткий виважений розклад зв’язків з учнями (заняття, консультації, надання виконаних робіт тощо);
·         завчасно обладнати власне робоче місце необхідними допоміжними дидактичними засобами, потрібними під час навчання;
·         попередньо усунути імовірні сторонні фактори впливу, які можуть відволікати як учителя, так і учнів під час онлайн зв’язку. Це зробити надзвичайно складно за умови, коли члени родини також знаходяться на карантині;
·         не чекайте миттєвих результатів. Пам’ятайте: настановчо-адаптаційний період із застосуванням дистанційних технологій зазвичай триває 3-5 днів, після чого викристалізуються оптимальні форми спільної роботи, встановлюються зрозумілі системні «правила гри», до яких звикнуть і учні, і вчитель;
·         не намагайтеся встигати зробити все те, що ви встигали робити в звичайних умовах (у класі). Краще опрацьовувати менші обсяги матеріалу, ніж намагатися понад усе виконати програму. Надавайте перевагу проектно-пропедевтичним завданням для самостійного опрацювання, які розраховані на довшу перспективу;
·         пам’ятайте про використання заохочувального оцінювання в нестандартних формах, особливо в молодших класах. Не загострюйте увагу дітей (батьків) на невиконаних (недовиконаних) завданнях;
·         не забувайте про розвантажувальні вправи релаксійного характеру, які можуть не стосуватися навчального предмету, але позитивно впливатимуть на відновлення  психоемоційного стану.
Бажаю усім успіхів у набутті нового досвіду та міцного здоров'я.


Немає коментарів:

Дописати коментар