Четвертий (останній) день
навчання. Продовжили розмову з Гранкіною
Т.М. про роль розрахункових задач щодо розвитку мислення і творчого потенціалу учнів,
приділили увагу ментальним картам, їх створення та використання на уроках
хімії. Шпортун О.М. ( доктор психологічних
наук, доцент, професор кафедри психології) під час консультації розглянула питання взаємодії вчителя та дітей з особливими освітніми потребами під час
навчання у школі.
Слухачі курсів були активними учасниками на конференції з обміну досвідом"Формування предметної хімічної
компетентності учнів шляхом використання технологій інтерактивного навчання".
Усі виступаючі поділились своїми
"родзинки", які використовують у своїй педагогічній діяльності,
піднімали питання організації дистанційного навчання в умовах карантину,
представили свої презентації.
Дякую усім, хто прийняв активну участь у проведенні
конференції, хто поділився своїми власними доробками. Дякую за цікаві, змістовні, незабутні виступи, шановні
наші колеги.
Немає коментарів:
Дописати коментар